Преса про нас
Мануфактура Антона Кузьміна

Преса про нас

Ми не любимо хвалитися, але пропонуємо Вам ознайомитися з випусками журналів Forbes Україна №11 (червень 2021) та Гроші № 10 (372) від 31 травня 2018 року, щоб Ви краще зрозуміли місію та цінності “Мануфактури Антона Кузьміна”.

Forbes Україна №11 (червень 2021)

"7 історій невеликих бізнесів, які не здалися, вистояли і навіть виросли під час коронакризи. Як їм це вдалося?"

Преса про насПідприємці з Дніпра Антон Кузьмін, 42, та Анастасія Васіна, 30, у 2017-му організували виробництво чоловічого взуття й ременів під замовлення. Нішу обрали не випадково. Вибір взуття для чоловіків був менший, ніж для жінок, а отже, й конкуренції було менше, пояснює Васіна.

Кузьмін керував трейдинговою компанією і добре розумів потреби потенційних покупців – забезпечених чоловіків середнього віку. Спочатку взуття виробляли у приватних цехах, але якість кульгала, і підприємці відкрили власну мануфактуру. Згодом почали шити жіноче взуття.

У Кузьміна і Васіної інтернет – головний канал збуту. Перший локдаун «вимкнув» багатьох традиційних конкурентів. Щоб підсилити свою перевагу, підприємці подвоїли вкладення у рекламу на FB до $10 000–12 000 на місяць.

До кризи «Мануфактура Антона Кузьміна» робила ставку на класику і спорт. У 2020-му розширила лінійку моделей «на щодень». «Людям, які сидять удома, не хочеться підтримувати офіційний стиль, – каже Васіна. – Вони стали лояльними до casual».

37% клієнтів «Мануфактури» – постійні, тобто зробили більше ніж чотири покупки, розповідає Васіна. Засновник консалтингової фірми Advanter Group Андрій Длігач – із таких. У нього вже з десяток пар взуття від компанії з Дніпра. На відміну від великих конкурентів, компанія Кузьміна дає йому відчуття ексклюзивності. Це довгостроковий тренд, говорить Длігач, і криза його прискорила. Плюс, за його словами, нині актуальні smart-покупки. «Людині потрібно менше, і якщо я купую, то кращої якості», – пояснює він.

Продажі «Мануфактури» у 2020 році зросли на 42%, до 17 млн грн. У фірми добре налаштований таргетинг у FB, вона змогла «упіймати» середній клас і показати в промо цікаві моделі, констатує Длігач.

Журнал Гроші № 10 (372) від 31 травня 2018 року

Як колишній топ-менеджер надихнувся ідеєю своєї дружини та створив власне виробництво чоловічого та жіночого взуття у Дніпрі.

МІСІЯ: Створювати українське взуття мрії

«БУДУЙ СВОЄ» від ОЩАДБАНКА

Малий бізнес на війні: кейси взуттєвої мануфактури антона кузьміна, екоферми «козацьке подвір’я» та видавництва «відкриття»

Преса про насМасштабна війна показала вищість України над росією. Наші військові мають сталеву волю, адже борються з краще озброєним ворогом. Самовіддані аграрії обробляють поля навіть під обстрілами. Так само твердий характер виявляють підприємці, продовжуючи працювати в умовах зруйнованої логістики, значно меншого ринку збуту та браку обігових коштів.  Цього разу розповімо про Мануфактуру Антона Кузьміна в Дніпрі, співзасновник якої пішов служити до територіальної оборони. Про екоферму Козацьке подвір’я на Донеччині, де за 16 км все ще тривають бойові дії. І про харківське видавництво Відкриття, яке всупереч складнощам продовжує видавати українські книжки.

Мануфактура Антона Кузьміна

Преса про насВзуттєву мануфактуру заснувало подружжя – Антон Кузьмін та Анастасія Васіна – у 2017 році. До повномасштабного вторгнення росії бізнес був успішним: на місяць продавали по 1 500 пар взуття через інтернет та в магазині у центрі Дніпра. У 2021-му Антон навіть з’явився на обкладинці вітчизняного Forbes – у статті про український бізнес, який вистояв попри пандемію коронавірусу. «З 24 лютого по 8 березня я перебувала у шоковому стані. Але потім почали телефонувати клієнти з питаннями: «Що там, взуття готове?» І це повернуло мене до життя. Антон пішов до лав захисників. А ми з командою продовжили працювати і допомагати як могли», – каже співзасновниця підприємства Анастасія Васіна. Крім стандартних замовлень, компанія почала шити берці: переорієнтувала обладнання і виготовила 200 пар. Хоча попит на продукцію упав удвічі, робота є і всі працівники отримують зарплату. «Ми дещо змінили асортимент. Підлаштовуємося під наявні на складі матеріали й швидко робимо нові моделі», – пояснює Анастасія. На жаль, є й проблеми: важко вчасно отримати компоненти для взуття з Європи та тримати ціни, адже подорожчали і логістика, і курс долара. За словами Васіної, до війни пара взуття коштувала 2,5–5,2 тис. грн. Із початком вторгнення росії мануфактура знизила ціни до рівня 2019 року. Та зараз доводиться їх підвищувати, інакше бізнес не матиме сенсу. Компанія всіляко допомагає військовим і переселенцям: перераховує кошти, віддає взуття, що було на складі на початку війни, купує ліки, їжу, авто для ТРО тощо. «Ми не рахуємо, скільки допомогли, бо йдеться про життя людей. Ми боремося зі злом світового масштабу. І кожна добра справа чи 1 грн наближає нашу перемогу», – підсумувала Анастасія.
ШВИДКА ДОСТАВКА

По Україні за 2-3 дні

Обмін / повернення

Протягом 14 днів

Безпечний шопінг

Оплата після отримання

Більше 53,000 тисяч

Задоволених клієнтів